Freeedag. Work to do.

Idag är det fredag. Vaknade upp i en konstig ställning i akos soffa. Fan ont jag hade i ryggen. Drömt massa konstiga drömmar under natten att någon stått och petat på mig med en pinne när jag sovit. Så massa andra skumma drömmar. Knas knas.

Vi drog in till stan. njutit av solen lite och nu sitter vi hemma hos mig och chillar. Snart måste jag dra till jobbet och arbeta. Blir nog en tuff helg. Varför måste jag alltid jobba när det är som finast väder?? Igår när man var ledig då var det snorkallt och mulet. Och idag är det soligt och varm. Buu huu.

Får se vad man ska hitta på ikväll när man slutat jobba där kring tolv tiden på natten. Börjar jobba kl 13 för på lördagen.
Blir väll att kolla lite film och försöka glömma alla problem man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0