Måndag 27/4

Idag är det måndag. Och jag har precis kommit hem från jobbet. Jobbat sen 15.00-00.00 och jag är helt slut. Haft mått illa hela dagen och haft lite ont i magen igen. Men men var bara att bita ihop som vanligt och köra servic.

Imorron.... oj oj oj imorron har jag så jävla mycke att göra så vette tusan.

Jobbar från 08.00-00.00
1: jag har husman på lunchen. Bla kommer det 35 pers kl 11.45 och skall äta de.
2: jag har spec-husman på lunchen och de brukar oftast säljas mer än vanliga husman.
3: när man har dom 2 sakerna har man alltid sjukt mycket att göra. Låvar!!!!!!
4: på kvällen har jag massa stora PM 85st piggvar och 5 st hummer. som är förbeställt
5: PM är = förbeställd mat. Stora sällskap som kommer på bestämda tider och ska äta 3 rätters
6: Mina piggvar PM lyder. 10+11+9+20+12+13+12 = dom olika sällskapen kommer komma nån gång mellan 18.00-21.00 + att man har sjukt mycke annan man att göra. Fan så jag kommer sitta i skiten imorron.

Men men vad ska man göra??? Thats my life! Är man kock så är man =) kommer kännas så skönt när morrondagen är över och man bara har onsdaglunch att jobba på och sen är man ledig torsdag. Yeah! Då ska man börja träna. Blir nog att ta en prommenix med sandra någon stans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0