Onsdag 29/4

Idag har man jobbat lunch fram till kl 17.00 Helt slut i kroppen efter dessa 3 långa dagars arbete. Kom hem och tog tag i all skit. Har städat som en gris. Plockat undan massa skit, dammsugit, skurat golvet, diskat och städat toan. Nu är de äntligen rent och snyggt igen.

Sitter och väntar på att något ska hända. Ska ut och hitta på något med Akos, Sandra och ett gäng andra personen. Får se vad vi hittar på för bus =) Imorron är man ledig. Fan så skönt. Då blir det att tvätta och ut och promenixa eller löpa lite. Ska kanske dra med Akos till min nya lya så han också får se hur den ser ut. Den är så jävla läcker!!! längtar tills jag flyttar in. Nu är då Adressändringen gjort.. Äntligen börjar det hända lite posetiva saker i mitt liv. Träffat sjukt mycket nya människor. Fått massa massa nya kompisar som diggar mig och tycker att jag är charmig ;) haha klart man är ju norrlänning. Kommer att bli mycket middagar och bjudningar hemma hos mig i ny lyan sen då jag flyttat in.


Fan va gött äntligen börjar jag komma över skitet som varit. Börjar äntligen släppa taget och komma över mitt ex. Så jävla skönt. Fan va glad jag är att jag slipper allt som har med henne att göra. Svinigare och falskare människa kan man inte hitta. Haha.......Kan inget annat än bara skratta åt saken, haha fuck you biatch!!!!!

I'm back!!!!! Nu har ju våren och sommaren precis börjat ;) fuck yeah!!!! woohoo




Kommentarer
Postat av: tellan

norrland i ditt hjärta<3

hehe

2009-04-29 @ 22:52:39
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0