Söndag 26/4

I söndag. Vaknade man upp lite småseg bara. Låg i sängen och käkade godis halva dagen. Sedan for jag Emil och Sandra och kikade på min nya lägenhet i sundbyberg. Fan vilken fin lägenhet. Shit asså!!!! Så jävla läcker! Aldrig haft så fin lägenhet.



Shit asså. Har världens största walkin garderob. Stor hall. Ett stort sovrum. As-stort vardagsrum. Världens läckraste badrum, helt nyrenoverat och äntligen har jag badkar igen!!!! yeah! Sepparat matsal. och stort kök. Stor balkong. Fan så läcker lya!!!!! Hela lyan är nyrenoverad. Så nice!!! Längtar tills jag flyttar in och får börja inreda. Flyttar in i den fredagen den 22:a Maj. Hade haft vela flytta in i den tidigare man har mycke jobb och mycke planerig att göra.



Sen på kvällen så drog vi till sandra och grillade massa kött och satt där och mös med massa tända ljus, mycket trevliga människor och njöt av vädret. Satt där till midnatt och såg hur stjärnorna blev allt klarare när mörkret börja falla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0