Tisdag.



Idag är det tisdag. Vaknade upp kl 8 på morronen bakis/ fortfarande full att Sandra kom och plingade på. Var ut och söp igår. Tanken var att jag skulle komma på Sandra och Lisas studentskiva i Götakällare men jag kom ej in. Började med att jag, Tiffany och hennes kompis Ulrika satt och förferra hemma hos mig. Drack massa Mosserande vin, Rose och öl. Sen var vi alla 3 fulla och glada så skulle vi gå till festen men som sagt jag kom ej in. Gick och köpte mat på Donken och sedan hem och sova. Medans ungdommarna var ut och festade till det. Hof var lika bra att man gick och la sig. Sen så kom sandra på morronen. Fattade ingen ting vad hon gjorde här haha men men. La mig och sov igen och sandra med. Käkade några donkenburgare som jag hade kvar till frukost. Plingade i tv apparaten haha. Sedan dog vi på stan så fick hon vara mitt smakråd. Köpte mig ett par nya skor. Lacoste, 2 st kokbäcker. En av dom är Gordon Ramseys nya bok. Köpte mig nya träningskläder och en baskert som sandra tyckte jag passa i. Blev asbra. Sedan kolla vi lite möbler. Jag måste se lite vad man ska köpa nu när man ska flytta till en större lägenhet själv. Yeah yeah imorron börjar arbetet igen och på Torsdag kommer Emil Spegel och hälsar på från Luleå! Yeah! Kommer bli asnice! Mycke festligheter kommer det att bli. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0