Torsdag. Bad day!

Idag är det torsdag kom precis hem från jobbet efter 16 timmars hårt slitande och dålig kropp.
Igår efter jag åt lunch på jobbet så bara dog min kropp totalt. Kramper i magen, kallsvättades, höll på att svimma i köket medans jag stod där och jobbade. Kändes som om jag skulle spy vilken sekund som hälst. Alla på jobbet bad mig gå hem. " Thomas du mår inte bra. Du måste gå hem, du är helt likblek i ansiktet. Du måste hem och vila dig" Jag sa NEJ! på en gång. Jag tänker inte gå hem och svika alla nu under servic. Bara bita ihop och köra på. Fick lite hjälp då och då när jag var tvungen att springa på toa eller sätta mig ner och vila. Men men fixade gårdagen i alla fall.

Och idag var det samma sak under lunchen. Samma jävla skit i magen och kroppen. Men efter kl 17.00 så gick det över. Yeah! Thomas is back!!!! Rock'n roll baby!!! Körde på som fan nu ikväll! Vilket jävla tempo man hade. Men nu är all energi slut och nu är man äntligen hemma. Jobbar bara lunch imorron och sen är man ledig helgen. Skönt skönt.

Juste! Idag kom Emil Spegel också! Yes! Kom kl 22.00 nu ikväll. Så nu sitter jag här med honom och surrar massa gammal skit. På lördag så ska vi på Museum och inte vilket som hälst. Utan Sprit och vin museum. Haha ska fan bli kul. Nää nu måste jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0