Måndag 10/8 Tillbaks till värkligheten

Idag är det måndag... snart ska man till jobbet. Är inte nå speciellt sugen. Mest ångest. Fan också vill vara ledig 1 vecka till. Fan att jag inte tog 4 veckor semester och stannade i luleå dom 4 veckorna då. Tusan. Less!!!! Ångest som fan! Men det kommer bli sjukt kul att träffa alla kollegorna och de. Äh kommer nog gå bra när man väl står där på jobbet i sina arbetskläder och kniven i handen =)

Det som är så typiskt är att jag träffa en söt tjej i luleå sista 3 dagarna innan jag skulle åka hem. Så typiskt.

Får se hur hösten kommer att se ut. Vi disskuterade mycket på jobber här innan semestern att vi är så många kockar på jobbet nu. Och de är alltid nån som brukar gå när hösten kommer men ingen kommer att vilja sluta eller gå vad vi vet. Men nu äre så att de kanske blir jag... trodde jag aldrig skulle hända men jag känner att jag saknar luleå för mycket. Alla mina vänner och familjen. Är väldigt tungt. Sååå ahh vi får se hur detta slutar. Men jag hoppas på att få flytta upp igen innan julen. Vore underbart att få komma tillbaka. Att få komma HEM igen.

Jag har ju typ ingenting här i stockholm. Jag har ett underbart jobb och bästa kollegorna någonsin men jag har inget mer än det. Och de är väldigt väldigt jobbigt.

Nää nu måste jag dra till jobbet. Plickten kallat. Ha de bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0