Torsdag... snart semester! 2/7

Hej hej kära dagbok... Varit år och dagar sedan jag skrev. Haft så fullt upp me både jobb och fritid att man aldrig hinner skriva något. Idag så jobbade man sin sista långpanna på väldigt länge. Jobbar sista lunchen imorron och sedan efter de så har vi lunchstängt i 5 veckor. Fy fan så skönt säger jag bara!!!! Till helgen är man ledig och då blire både fest, sola och bada/ steka på stranden och kanske grilla på lördagen. Sedan jobbar man bara 2 veckor till och sen! Semester!!! Yeah!!!! då drar jag upp till Luleå direkt och stannar där i 16 dagar. Och sedan så drar jag hem till stockholm och spenderar mina sista lediga dagar där innan jag börjar jobba som vanligt igen. Ska bli riktigt skönt att få komma upp och HEM till kära Luleå! Träffa alla vänner och familjen.

Nää nu kära dagbok måste Thomas gå och sova. Börjar jobba om 6 timmar igen så behöver all sömn jag kan få! Ha de så bra tills vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0