Måndag 11/5

Idag är det måndag och snart ska man börja jobba igen. Helgen har varit riktigt lugn och skön. Blev en slapp fredagkväll med massa bullar och munkar. Och trevliga människor. I lördags vare lite fjest och söndagen blev att bara ligga i sängen och kolla på tv precis hela dagen. Idag har man lyft lite skrot, köpt lite magtabletter. Haft så ont och problem me magen den sista tiden. Och dessutom så är magen cp efter alla olika piller man käkar. Alvedon, kestintabletter, diclofenac "smärstillande" mot min käke och smönpiller. Magen är skör...

Men men snart så är magen på topp igen. På torsdag ska jag till tandläkaren och kolla mina fina tänder och fixa en bettskena som jag måste ha life out sen skidolyckan. Fuck vad det kommer att suga hårt men men thats life.

Om 11 dagar flyttar jag in i min nya lägenhet på trädgårdsgatan i sundbyberg. Fan så nice det ska bli!!! Måste börja packa på onsdag efter jobbet och hela torsdagen. Ska bli så sjukt skönt när man väl fått flytta in alla sina saker och får chansen att börja inreda igen! Love it! bye bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0