Måndag 18/5

Idag är det måndag. Och idag har det varit en fantastisk dag. Började med att jag gick till jobbet kl 8.00 och jobba lunch. Gick hur bra som hälst på jobbet idag. Efter de drog jag hem och tog en snabbdusch och sedan tillbaka till jobbet. Där satt jag, josh,jonas,daniel och tog några öl i baren innan vi drog mot solna för att möta upp dom andra. Satt och käkade middag på restaurang Rabarber =D Var riktigt gott. Sedan tog vi taxi till solna för att kolla på fotboll. AIK vs Djurgården. Var en riktigt bra match. Men som jag tippade så vann AIK mot Djurgården med 1-0
 


Efter matchen så försöka man ta sig hem. Var lite klurigt efter som att det var 21783 pers som kollade på den matchen. Men efter lite knuffande och pustande så tog man sig hem till slut. Sedan så kollade jag på film... Hot Shots 2 haha så gammal rolig film asså.

Men men imorron äre en ny dag och då blir det att gå upp me tuppen och börja flyttpacka och stöka på här hemma helda dagen. Kommer bli en väldigt lång dag. Ska försöka höra om man kanske kan få lite hjälp av mina underbara vänner. Ha de bra... Hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0