Torsdag 14/5

Idag äre torsdag. Varit en fantastisk dag. Började med att man gick till tandläkaren kl 11.00 fick undersökningen gratis. Sweet!!!! Sedan fick jag veta att min bettskena som jag ska få kommer att kosta 3010 kr. Fucking dyrt!!!! Men har surrat med dom på folksam om saken och jag kommer få tillbaka pengar av dom för bettskenan. Det är ju i alla fall bra. =) Slipper man bli asfattig.

Sedan så gick jag och akos och käkade indisk mat på tre indier. Asgott men as starkt. Men men efter en hel del snorande och hettande så fick vi i oss den goda maten.
Sedan gick vi hem till och städade lite. Mäklaren skulle komma och kika på lägenheten och göra lite bedömningar om den eftersom att den ska säljas sen någon gång.

Efter de drog vi till stan och kollade på en massa olika möbler. Hittade väldens läckraste tavla som jag måste fucking köpa. är 2/km stor och kostar bara 500 kr. Lätt, lätt!!!!!




Sedan kollade vi på massa olika kläder. Var rätt kul.
Efter de drog vi hem till mig och började flyttpacka lite. Har tömt källaren på alla saker i alla fall. Ska fortsätta packa på söndag. Sedan blire tväta och slutspurtpacka på tisdag.

Kvällen slutade med att jag,akos och sandra gillander drog på bio och kollade på Änglar & Demoner. Den var riktigt bra. Ett måste att se om du inte sätt den. Nää nu blire att chilla och kolla nån skräckfilm innan man ska sova. Ha de bra... Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0