Torsdag 30/4

Oj oj oj vart ska jag börja??? Torsdagen var hur skön dag som hälst. Vaknade kl 11.00 av att Sandra kom och plingade på dörren och väckte mig. Fattade typ inget när jag öppnade dörren och gick direkt och la mig i sängen igen när hon kom in. Hahahaha... Sedan kom Akos och vi drog till min nya lägenhet för att han ville se hur den ser ut. Upptäckte i mitt hyreskontrakt att jag har både en källarutrymme och vindsutrymme. Hur stort som hälst dessutom. Vem fan har så mycke platts? Haha sjukt. Sedan drog vi runt i Sundbyberg centrum och kollade på massa coola saker. Tog en öl och njöt av solen på en uteservering.



Sedan drog vi till bolaget och köpte några öl bara. For hem till Sandra medans hon skulle käka middag och fixa sig. Sedan kom Sean och strax efter de drog vi till nån tjejkompis till Sandra som hade hyrt nån lokal och hade 18 års fest. Haha vi stannade där inte så länge. Skulle bara säga hej och grattas.

Sedan drog vi hem till Sean efter många många minuters felbilkörande =P
Men tillslut kom vi fram och då dök även grillen fram. Grillfesten hade börjat. Sedan kom det massa massa massa folk. Shit vad folk. Och öl och massa trevliga människor träffade man. Sedan när klockan började morron drog vi hem till Sandra Gillander och sov jag hos henne jag och Akos. Var närmast så och vi var så trötta. Jag skulle ju upp och jobba på eftermiddagen dagen efter. Sov som en stock.

Sedan drog jag och Akos till stan drack lite espresso och gick vidare hem till mig. Självklart var jag tvungen att köpa mig en bakis pizza, asgott!!! Sedan tog jag mig en dusch och gick till jobbet och slet där som ett djur tills man äntligen fick komma hem, andas lite och ta sig en dusch och sedan blogga lite hära. Godnatt på er. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0